استاندار آذربایجان شرقی:

دولت و بخش خصوصی برادری خود را ثابت کنند/ همه باید امیدآفرینی کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۹۳۰۲۷
دولت و بخش خصوصی برادری خود را ثابت کنند/ همه باید امیدآفرینی کنیم
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر جدیت و اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی استان در جهت بهبود فضای کسب‌وکار و رفع موانع صنعت و تولید، گفت: دولت و بخش خصوصی در روزهای سخت کنونی باید برادری و همدلی خود را ثابت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، اظهار داشت: برخی از مشکلات کشور نتیجه شرایط سیاسی و اقتصادی است اما مشکلاتی هم هست که ما می‌توانیم با استفاده از امکانات و اختیارات خود آنها را حل کنیم که در این خصوص باید تلاش بیشتری شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی کشور پیچیده است، اما ما شرایط به مراتب سخت‌تری را در دوران جنگ تحمیلی پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: باور داریم که با عزم عمومی و حمایت مردم می‌توانیم از شرایط فعلی هم با موفقیت عبور کنیم.

 

پورمحمدی گفت: مهم‌ترین کاری که همه باید برای بهبود شرایط جامعه انجام دهند امیدآفرینی است و فضای سیاسی و فرهنگی کشور باید در این جهت آماده شود.

 

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به طور جدی فعال خواهند بود، افزود: دولت و بخش خصوصی باید در این روزهای سخت، برادری و همدلی خود را ثابت کنند، زیرا همه ما آبروی خود را به میدان آورده‌ایم تا مشکلات را حل کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه در حل مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع تولید با هیچ‌کس تعارف نداریم، گفت: البته رفع مشکلات باید در چارچوب قانون باشد و شفافیت نیز تنها راه علاج بروکراسی و تسریع در حل مشکلات است.

 

پورمحمدی همچنین در خصوص سهم استان در لایحه بودجه سال آتی کشور، گفت: تلاش می‌‌کنیم با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس از حق استان در بودجه دفاع کنیم و در این راستا طی روزهای آینده جلساتی با نمایندگان خواهیم داشت.

 

در این نشست هریک از اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز دیدگاه‌های خود را در خصوص برخی از مسائل جاری کشور و راهکارهای حل مشکلات اقتصادی بیان کردند.

نظر شما