طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد :

پیشرفت چشمگیر آزاد راه تبریز- سهند

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۹۵۶۵۱
پیشرفت چشمگیر آزاد راه تبریز- سهند
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور به منظور بازدید از پروژه های شهر جدید سهند و افتتاح پانصد واحد مسکن مهر قبل از حضور در شهر جدید سهند با پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی،  مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهندو سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه آزاد راه تبریز _اندیشه _سهند بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید طی جلسه ای که در کارگاه مسیر آزادره برگزار شد با شریک این پروژه گفتگو کرده و پس از استماع گزارش نهایی  از روند اجرایی طرح اظهار خوشنودی کرده و امیدوار شد به زودی شاهد بازگشایی این آزاد راه باشیم.

طاهرخانی در ادامه افزود:  پروژه آزاد راه تبریز _اندیشه _سهند از طرح های کلیدی و استراتژیک وزارت راه و شهرسازی است و همت مجموعه وزارت خانه و شرکت عمران شهر جدید سهند براین است که در زمان بندی مقرر این طرح را به اتمام برساند.

طاهرخانی ضمن ابراز خوشحال گفت نسبت به بازدید گذشته از این طرح تحولات عمده ای صورت گرفته و البته با توجه به سرمای شهر تبریز و بارندگی های اخیر انتظار پیشرفت این چنینی از طرح نداشتی

وی افزود: این پروژه پیشروی خوبی داشته و امیدواریم با بهره برداری آن در شهریور سال آینده یکی از آرزوهای مهم مردم شهر جدید سهند را محقق سازیم.

ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهر جدید سهند در معیت استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین همراه همچنین تحویل هشتصد واحد مسکن مهر در فاز چهارم شهر جدید سهند نیز یکی از مهمترین رویدادهای سفر طاهرخانی به سهند بود که با افتتاح یک واحد نمونه از این آپارتمان ها توسط ایشان انجام پذیرفت.

 

نظر شما