در نخستین جلسه ملاقات عمومی؛

استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات مردم رسیدگی کرد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۱:۴۸
کد خبر: ۷۹۷۴۱۲
استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات مردم رسیدگی کرد
استاندار آذربایجان شرقی در نخستین جلسه ملاقات مردمی خود پای درددل تعدادی از شهروندان نشست و دستورهای لازم برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی یک ماه بعد از انتصاب خود به سمت استانداری آذربایجان شرقی، در نشستی با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

وی در این جلسه با بیان اینکه فلسفه دیدارهای مردمی مسئولان، آگاهی از مشکلات مردم است، گفت: بیشتر مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی و اشتغال است که همه این مشکلات به دستگاه‌های ذی‌ربط انعکاس می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، شهردار تبریز و مدیران و نمایندگان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، آب منطقه‌ای و بانک ملی نیز استاندار آذربایجان شرقی را در رسیدگی به مشکلات مردم همراهی کردند.

در این جلسه 30 نفر از شهروندان استان که از طریق سامانه تلفنی 111 ثبت‌نام کرده بودند توانستند مشکلات خود را با استاندار در میان بگذارند.

سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز