مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت:

شهرداری تبریز در نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری حضوری توانمند خواهد داشت

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۴۲:۱۳
کد خبر: ۷۹۹۲۲۰
شهرداری تبریز در نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری حضوری توانمند خواهد داشت
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از آماده سازی غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید حاجی زاده با اشاره به آماده سازی غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه شهرسازی تهران، گفت: در طراحی این غرفه از المان های شهر تبریز استفاده و تلاش شده جاذبه های گردشگری و صنایع دستی این کلان شهر نیز به بازدید کنندگان معرفی شود.

حاجی زاده اظهار داشت: حضور در نمایشگاه های مختلف، علاوه بر موضوع تخصصی آن، فرصت مناسبی برای معرفی تبریز به شرکت کنندگان و بازدید کنندگان است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تصریح کرد: غرفه شهرداری تبریز با همکاری معاونت شهرسازی و معماری، شرکت توسعه و عمران و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تجهیز و آماده بازدید شده است.

حاجی زاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه، اولین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در کشور است افزود: در این نمایشگاه اقدامات انجام یافته شهرداری تبریز در بافت های ناکارآمد شهری، بافت فرهنگی، بافت فرسوده، بافت ناسازگار، بافت روستایی و سکونت گاه های روستایی و ضوابط تدوین شده در این رابطه با حضور کارشناسان مربوط و از طریق توزیع بروشور به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

شایان ذکر است، نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری 23 لغایت 25 دی ماه از ساعت 10 الی 18 در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز