استاندار آذربایجان شرقی:

فعالیت‌های فرهنگی جزو کارهای ماندگار و اساسی است

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۷:۳۶
کد خبر: ۷۹۹۳۹۸
فعالیت‌های فرهنگی جزو کارهای ماندگار و اساسی است
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان اسلام و انقلاب برای تأثیرگذاری بر نسل جوان، گفت: امروز فعالیت‌های فرهنگی جزو کارهای ماندگار و اساسی است و نباید از تربیت نسل جوان غفلت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در بازدید از بنیاد فرهنگی نیمه شعبان و فعالیت‌های فرهنگی مسجد آیت‌الله انگجی تبریز، با بیان اینکه آذربایجان دیار افتخارات بزرگ فرهنگی است، افزود: اگر تبریز و آذربایجان اسطوره تاریخ شناخته می‌شود به خاطر نقشی است که در طول تاریخ در عرصه‌های مختلف ایفا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود دستاوردهای شگرفی که به برکت این انقلاب و علی‌رغم فشارهای سنگین دشمنان در دوران جنگ و تحریم‌های اقتصادی به دست آمده، هنوز در برخی حوزه‌های فرهنگی مشکل داریم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی جزو دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، افزود: امروز استکبار جهانی ناامید از همه سیاست‌های گذشته خود، به دنبال تأثیرگذاری بر نسل جوان و آینده این کشور است؛ البته آرزوهای آنها نقش برآب خواهد شد، اما ما نیز نباید از توطئه‌های دشمن غفلت کنیم.

وی گفت: دشمنان همیشه در کمین هستند و اگر نسل جوان و نوجوان را خوب تربیت نکنیم و برای دفاع از ارزش‌ها وقت و انرژی صرف نکنیم خسارت‌های جبران‌ناپذیری بر کشور تحمیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این شرایط، فعالیت‌های فرهنگی جزو کارهای اساسی و ماندگار است، افزود: بنیاد فرهنگی نیمه شعبان جزو موسسات باارزش فرهنگی است که کارهای تأثیرگذار آن در بخش‌های مختلف شایسته قدردانی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز