استاندار آذربایجان شرقی:

بسیاری از مشکلات اجتماعی ریشه اقتصادی دارند/ توسعه کشور در گرو پیشرفت‌های فنی است

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۹۹۵۴۹
بسیاری از مشکلات اجتماعی ریشه اقتصادی دارند/ توسعه کشور در گرو پیشرفت‌های فنی است
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات اجتماعی ناشی از مسائل اقتصادی است، گفت: با رفع مشکلات اقتصادی شاهد گره‌گشایی از بخش زیادی از مشکلات اجتماعی نیز خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در چهل و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، اظهار داشت : توسعه کشور در گرو پیشرفت‌های علمی و فنی است، لذا باید با همه استعدادها و امکانات خود برای پیشبرد بخش تولید و پیشرفت اقتصادی استان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اگر به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خودمان رجوع کنیم خواهیم توانست قابلیت‌های توسعه استان را به منصه ظهور برسانیم، گفت: آذربایجان شرقی قابلیت‌های توسعه‌ای بزرگی در بخش صنعت و معدن دارد، اما ما تا کنون آن‌طور که باید از این قابلیت‌ها استفاده نکرده‌ایم.

پورمحمدی با بیان اینکه اطمینان خاطر می‌دهم که با همه استعداد خود برای پیشبرد بخش تولید و پیشرفت اقتصادی استان تلاش خواهیم کرد، افزود: مشکلاتی که در عرصه‌های اجتماعی وجود دارد تا حدود زیادی به مشکلات اقتصادی گره خورده است و با رفع مشکلات اقتصادی شاهد گره گشایی از بخش زیادی از مشکلات اجتماعی نیز خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص مشکلات صنعت فرش استان نیز که در این جلسه مطرح شد، گفت: هنرصنعت فرش، آبروی تبریز و استان است و حتما مسائل و مشکلات مربوط به آن در بالاترین سطح پیگیری خواهد شد.

موضوع ایجاد شعبه شرکت‌های سرزمین اصلی در مناطق آزاد و بررسی راهکارهای تسهیل تجارت خارجی و انتقال ارز از دیگر موضوعات مطرح در این نشست بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز