با اهدا لوح تقدیر از سوی وزیر راه و شهرسازی

شهرداری تبریز غرفه برتر نخستین نمایشگاه بین المللی شهرسازی و بازآفرینی شهری شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۰:۰۳
کد خبر: ۸۰۰۷۴۹
شهرداری تبریز غرفه برتر نخستین نمایشگاه بین المللی شهرسازی و بازآفرینی شهری شد
شهرداری تبریز به عنوان غرفه برتر نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری انتخاب و از سوی وزیر راه و شهرسازی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  با پایان نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری که از تاریخ ۲۳ الی ۲۵دی ماه  در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، غرفه شهرداری تبریز به عنوان غرفه برتر نمایشگاه انتخاب و معرفی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین المللی وزارت راه و شهرسازی لوح تقدیری از سوی محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به مسئول غرفه شهرداری تبریز اهدا کرد که متن این لوح به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ایرج شهین باهر

شهردار محترم تبریز

افزایش جمعیت شهرها روند رو به رشد شهرنشینی ضرورت توجه ویژه به توسعه شهری، شهرسازی شهروند مدار، ایجاد مسکن مناسب برای تمام اقشار جامعه، احیا بافت های ناکارآمد و بازآفرینی شهری و بهره گیری از تکنولوژی های نوین و حرکت در مسیر شهر هوشمند را دوچندان کرده است.

ضمن تقدیر از حضور ارزشمند آن شهردار محترم درنخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی، بازآفرینی شهری و شهر هوشمند (۲۳الی ۲۵دی ماه ۹۵) با ارزیابی داوران نمایشگاه، آن شهرداری رتبه برتر را در شاخص های تعیین شده کسب نموده است.

امید است همراهی بخش های خصوصی و دولتی موجب دستیابی به توسعه شهری پایدار را فراهم آورد.

محمد اسلامی

همچنین تقدیرنامه دیگری از سوی سیدقاسم بی نیاز، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به شهردار تبریز اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز