معاون اقتصادی استاندار خواستار شد:

خوشه نفت و گاز در تشکیل انجمن فعالان این صنعت پیش‌قدم شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۹:۰۱
کد خبر: ۸۰۱۷۲۸
خوشه نفت و گاز در تشکیل انجمن فعالان این صنعت پیش‌قدم شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت انسجام فعالیت فعالان صنعت نفت و گاز در استان گفت: انتظار می‌رود خوشه نفت و گاز در تشکیل این انجمن پیش‌قدم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه شورای راهبری خوشه تجهیزات نفت گاز و پتروشیمی استان اظهار کرد: همکاری و هماهنگی فعالان این صنعت می‌تواند به توسعه اقتصاد صنعت نفت و گاز در استان کمک کند.

او فعالیت خوشه نفت و گاز استان در طول یک سال گذشته را قابل‌تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه این خوشه توانسته است در طول یک سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

جهانگیری حضور فعالان صنعت نفت و گاز استان  را در نمایشگاه‌های بین‌المللی ضروری دانست و گفت: حضور در نمایشگاه‌ها باعث ارتباطات چهره به چهره فعالان این صنعت خواهد شد ازاین‌رو خوشه نفت و گاز باید در هماهنگی حضور فعالان این صنعت در نمایشگاه‌های بین‌المللی  نقش ویژه‌ای ایفا کند.

هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر بررسی بازارهای منطقه توسط خوشه نفت و گاز افزود: انتظار می‌رود این خوشه هرچه سریع‌تر اطلاعات موردنیاز بازارهای منطقه را با تعامل با دانشگاه‌ها و فعالان این صنعت در کشورهای مورد هدف تهیه و در اختیار فعالان این بخش قرار دهد.

جهانگیری تشکیل شرکت‌های مشترک توسط فعالان صنعت نفت و گاز استان در خارج از کشور را نیز یادآور شد و گفت: توسعه همکاری‌های مشترک بین‌المللی می‌تواند در توسعه اقتصادی صنعت نفت و گاز در استان نقش بسزایی داشته باشد ازاین‌رو انتظار می‌رود شرکت‌های فعال به‌صورت همگن در بازارهای بین‌المللی حضورداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز