نخستین دهکده ورزشی کشور در شهر جدید سهند احداث می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۳:۵۴
کد خبر: ۸۰۳۰۴۷
نخستین دهکده ورزشی کشور در شهر جدید سهند احداث می شود
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند به همراه مهندس سلطانی سرمایه گذار دهکده ورزشی شهر جدید سهند با دکتر بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار و در رابطه با کلیات و محتوای طرح دهکده ورزشی گفتگو کردند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این دیدار مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند ضمن اشاره به اهمیت پروژه های مهم و تاثیرگذار در شهر جدید سهند انعقاد این قرارداد را تولد دوباره سهند عنوان کرده و افزود: با آغاز به کار مجموعه حاضر بزرگترین سالن های سرپوشیده کشور در سهند قرار خواهد گرفت و سهند شهری ورزشی شناخته خواهد شد.

عباس مصطفوی با اشاره به پتانسل بسیار بالای ورزشی شهروندان شهر جدید سهند افزود : یکی از شعارهای اساسی ما هر شهروند یک دوچرخه هست که با همین محوریت مسیر اختصاصی دوچرخه ، باشگاه اسب سواری، پروژه کارتینگ ، مسیرهای پیاده محور، سایت گردشگری هشت بهشت و... را راه اندازی کرده ایم و با حمایت کامل و همراهی جامع از سرمایه گذار دهکده ورزشی تلاش میکنیم سهند را در سطح کشور شهری ممتاز با ویژگی هایی شاخص در حوزه ورزش معرفی کنیم.

مصطفوی ظرفیت بالای نیروی انسانی در شهر جدید سهند را فرصتی مناسب برای تربیت ورزشکاران حرفه ای در تمام رده های سنی و رشته های مختلف ورزشی عنوان کرد و افزود: دهکده ورزشی سلامت سهند مجموعه ورزشی_ سلامتی خواهد بود که در محیطی به مساحت بیش از ۳ هکتار و زیربنایی افزون بر هفتاد هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر دو هزار میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد تومان) و با امکانات خدماتی، تفریحی ، تجاری کلیه ورزشها را در سنین‌مختلف و برای سلایق مختلف پوشش خواهد داد. این مجموعه با افتتاح مدارس ورزشی ، نوجوانان و جوانان مستعد را در رشته های مختلف ورزشی شناسایی کرده و شرایط و مقدمات انتقال آنها را به تیم های مختلف کشوری و جهانی فراهم خواهد آورد. مجموعه حاضر به لحاظ مرکز پرورش های پایه بودن از تمام شهرهای کشور پذیرای ورزشکاران مستعد خواهد بود. ورزش های اختصاصی مانند اسکی روی یخ ،پیست ماشین سواری ،خدمات توانمندسازی سالمندان و.. از جمله ورزشها و خدمات خاص این مرکز خواهد بود. در ادامه مهندس سلطانی سرمایه گذار پروژه با اشاره به اینکه شهر جدید سهند به لحاظ ویژگی جغرافیایی و ارتفاع مناسب از سطح آب های آزاد، موقعیت بسیار مطلوبی برای فوتبال حرفه ای کشور هست افزود: شهر جدید سهند با دارا بودن ۱۳۴ هزار نفر جمعیت پتانسیل بسیار بالایی برای بهره مندی از مجموعه حاضر دارد و بالای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در این مجموعه مشغول به کار خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز