فوت ۵۶ نفر براثر حوادث کاری در آذربایجان شرقی

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۶:۴۲
کد خبر: ۸۰۳۱۰۴
فوت ۵۶ نفر براثر حوادث کاری در آذربایجان شرقی
طی 9 ماهه نخست سالجاری 56 نفر بر اثرحوادث ناشی از کار دراستان جان خودرا از دست دادند که از این تعداد یک نفر زن و بقیه مرد بوده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  بر اساس اعلام روابط  عمومی پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، درطی این مدت تعداد یک هزار و12 نفر نیز بر اثرمصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 33 نفر زن و 979 نفر مرد هستند. 
  
تعداد مصدومان حوادث کاری در 9 ماهه اول سال گذشته یک هزار و56  نفر بود که این آمار نسبت به مدت مشابه  سال قبل چهار درصد کاهش یافته است.
  
در طی آذرماه امسال تعداد سه نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آماردرمقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه نفر کاهش یافته است. 
  
همچنین 105 نفرنیز به علت مصدومیت حوادث کاری درآذرماه به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به شهریور سال گذشته افزایش حدود 15 درصدی را نشان می دهد. 
  
گفتنی است، تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 96 برابر با 67 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند.تعداد کل مصدومین حوادث کار نیز در سال 96 برابر با یک هزارو332 نفر بود که از این تعداد 34 نفر زن و یک هزارو 298 نفر مرد بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز