معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

استانی شدن ثبت سفارش کالا از بروکراسی زائد اداری می کاهد

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۸:۵۶
کد خبر: ۸۰۳۳۰۹
استانی شدن ثبت سفارش کالا  از بروکراسی زائد اداری می کاهد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به استانی شدن درخواست ثبت سفارش واردات واحد های تولیدی و تجاری گفت: استانی شدن ثبت سفارش کالا به کاهش بروکراسی های زائد اداری کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در نشست تخصصی با اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن برد و الکترونیک و اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن آسانسور و پله برقی اظهار کرد: شرایط  جدید بررسی درخواست‌های ثبت سفارش واردات واحدهای تولیدی و تجاری از سوی وزارت مربوطه به سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ ابلاغ شده است و امیدواریم در ادامه مسیر شاهد تسهیل فرایند ها در این بخش باشیم.

 وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از فعالان بخش خصوصی در استان افزود: بهبود اجرای هرچه مطلوب فرآیندهای خدمات رسانی به فعالان بخش خصوصی یکی از اصلی ترین برنامه های مجموعه اقتصادی استان است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند مسائل اقتصادی متاثر از مسائل کلان ملی است  اما ما  نیز در حد توان باید بتوانیم با استفاده از پتانسیل‌های استان نسبت به رفع مشکلات تولید کنندگان قدم برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی متذکر شد: در شرایط سخت اقتصادی، حفظ اشتغال به عنوان یک وظیفه ملی باید به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته شود.

جهانگیری خواستار تدوین برنامه راهبردی توسط انجمن‌های تخصصی استان به خصوص انجمن برق  و الکترونیک شد و گفت: این برنامه به صورت مشترک توسط انجمن تخصصی  و با همکاری مجموعه استانداری می‌تواند تدوین و عملیاتی شود.

 

نظر شما