شهردار منطقه ۸ تبریز:

محدوده مرکزی میدان شهید بهشتی به جاذبه گردشگری تبریز تبدیل می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۱:۱۵
کد خبر: ۸۰۴۵۴۵
محدوده مرکزی میدان شهید بهشتی به جاذبه گردشگری تبریز تبدیل می‌شود
شهردار منطقه ۸ تبریز از تبدیل میدان شهید بهشتی به یکی از مراکز گردشگری شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضا پاک نهاد  اظهار داشت: میدان شهید بهشتی تبریز یکی از پتانسیلهای بالقوه گردشگری تبریز است که وجود بزرگترین فرش سنگی جهان در مرکز این میدان نیز بر جذابیت آن افزوده است.

پاک نهاد افزود: متاسفانه به دلیل کم اهمیت شمردن قابلیتهای این میدان در ادوار گذشته، فضای داخلی میدان و واحدهای تجاری زیر پل در مرکز میدان به صورت متروکه در آمده و از لحاظ امنیتی نیز برای شهروندان مشکلاتی به وجود آورده بود که طی ماههای اخیر در جلسات متوالی بر ساماندهی این میدان تاکید داشته و در نهایت با موافقت شهردار تبریز مقرر شد تا از غرفههای داخل میدان شهید بهشتی برای ایجاد کاربریهای پذیرایی و تفریحی استفاده شود.

وی ادامه داد: به زودی در چهار غرفه این میدان رستوران، کافی شاپ، فست فود و مرکز تفریحی راه اندازی میشود و هم اکنون این چهار غرفه در حال تجهیز و راه اندازی هستند که قصد داریم تا در دهه مبارک فجر، با افتتاح این غرفه ها، میدان شهید بهشتی را از حالت بدون استفاده خارج کرده و به مکان گردشگری پذیر شهر تبدیل کنیم.

شهردار منطقه ۸ در پایان اظهار امیدواری کرد: در صدد هستیم با اقدامات انجام یافته و اقدامات تکمیلی آتی بتوانیم میدان شهید بهشتی را به آنچه باید باشد رسانده و به یکی از جاذبههای گردشگری تبریز تبدیل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز