به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

مجموعه هنری مهر و ماه افتتاح می شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۵:۵۱
کد خبر: ۸۰۶۴۶۳
مجموعه هنری مهر و ماه افتتاح می شود
 حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مجموعه هنری مهر و ماه را افتتاح می کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان با اعلام این بر گفت: مجموعه هنری مهر و ماه شامل نگارخانه ماه و تماشاخانه مهر می باشد که در مجموع در زمینی به مساحت 500 متر مربع احداث شده است. جواد کریم نژاد اضافه نمود: همچنین سالن 50 نفری شهریار واقع در طبقه دوم حوزه هنری استان نیز افتتاح می شود.

وی هدف از افتتاح این مجموعه را حمایت از هنرمندان و کمک به توسعه فضاهای فرهنگی در سطح استان عنوان کرد. وی افزود: آیین افتتاح مجموعه هنری مهر و ماه روز شنبه 13 بهمن ماه سال جاری راس ساعت 15: 30 در محل چهار راه شریعتی، جنب پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار می شود. کریم نژاد تصریح کرد: همزمان با افتتاح این مجموعه هنری زنگ آغاز نمایش « روزهای بی قوام » به صدا در می آید و نیز نمایشگاه عکس « داعش» در نگارخانه ماه حوزه هنری استان افتتاح می شود. وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم به لطف خداوند متعال در آینده بر تعداد مجموعه های هنری بیفزاییم و شاهد شکوفایی استعداد های هنری نوجوانان و جوانان استان باشیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز