معاون حمل و نقل شهردار تبریز عنوان کرد:

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، اولویت اول کارگروه حمل و نقل کشور

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۶:۴۵
کد خبر: ۸۰۸۳۸۸
نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، اولویت اول کارگروه حمل و نقل کشور
معاون حمل و نقل شهردار تبریز و رئیس کارگروه حمل و نقل کشور، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را اولوین اولویت این کارگروه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهدی یوسفی درخصوص انتخاب خود به عنوان رئیس کارگروه حمل و نقل کشور اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور مقرر شد که با ایجاد کارگروه های تخصصی، مشکلات اساسی شهرها مورد بررسی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: این کارگروه ها به منزله اتاق فکر خواهند بود تا درمورد مسائل و مشکلات کلان که گریبان گیر اکثر شهرهاست تصمیم هایی کلی اتخاذ شود.

معاون حمل و نقل شهردار تبریز درباره اهداف کارگروه حمل و نقل و ترافیک کشور تصریح کرد: ما در این کارگروه کشور را به ۵ منطقه اصلی تقسیم می کنیم و برای هر منطقه مسئولی تعیین می کنیم تا مشکلات و معضلات اساسی منطقه خود را در کارگروه منعکس کند.

وی تصمیم گیری سریع و کلی را از ویژگی های کارگروه کشوری حمل و نقل دانست و گفت: هرموضوعی که در کارگروه عنوان می شود، طی یک ماه سیاست گذاری شده و بررسی می شود و اولین بحثی که مطرح شده است نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور است.

یوسفی اعلام کرد: در حال تلاش برای تامین اعتبار مورد نیاز برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور هستیم و از ۱ الی ۳ اسفند در همایشی که در بندرعباس خواهیم داشت این موضوع را بیش تر بررسی خواهیم کرد.

وی نوسازی حمل و نقل عمومی را برای تبریز سودمند و مفید دانست و بیان کرد: امیدوارم با هدف گذاری که شده است در آینده ای نزدیک شاهد تحولاتی مثبت در حوزه حمل و نقل باشیم.

معاون حمل و نقل شهردار تبریز درباره ایستگاه سه راه امین مترو تبریز اعلام کرد: ۹۵درصد کارهای عملیاتی این ایستگاه انجام شده و درحال تکمیل پله برقی و آسانسور ایستگاه هستیم.

به گفته یوسفی، ایستگاه سه راه امین با ۲۱متر عمق و ۱۴۰پله، عمیق ترین ایستگاه مترو تبریز است.

وی در پایان خبر داد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و فرارسیدن نوروز، خدمت رسانی قطار شهری با یک ساعت افزایش تا ساعت ۲۰ و اتوبوس ها نیز با نیم ساعت افزایش تا ۲۱:۳۰ خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز