همزمان با دهه فجر انجام شد؛

افتتاح سه واحد تولیدی با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرک صنعتی شهید سلیمی

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۸:۵۸
کد خبر: ۸۰۸۳۹۲
افتتاح سه واحد تولیدی با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرک صنعتی شهید سلیمی
سه واحد صنعتی و تولیدی همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در سفر به شهرستان آذرشهر، سه واحد صنعتی و تولیدی و دو طرح خدماتی را با اعتباری بالغ بر 477 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهید سلیمی افتتاح کرد.

این طرح‌ها شامل واحد تولیدی مواد غذایی با 70 نفر اشتغال‌زایی، واحد تولیدی شیرینی و شکلات با اشتغال‌زایی 40 نفر‌ و واحد تولیدکننده انواع باطری خودرو با اشتغال‌زایی 70 نفر و تولید سالانه 450 هزار انواع باطری خودرو می‌باشد.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی، سامانه هوادهی واحد تصفیه‌خانه و سالن آمفی‌تئاتر شهرک صنعتی شهید سلیمی به بهره‌برداری رسید.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از شرکت آردسازی برکت گندم، تولیدکننده انواع آرد طباخی و شرکت آذردماگستر تولیدکننده انواع دیگ های بخار در این شهرک صنعتی بازدید کرد.

وی در نشستی با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان مستقر در این شهرک، مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را بررسی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در سفر به آذرشهر همچنین با مادران بزرگوار شهیدان عارفی، حضرتی، واحدی و پورعلی و جانباز سرافراز جهانگیری دیدار و از صبر و استقامت آنان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

 

 

نظر شما