وزیر ورزش:

امسال بهره برداری از پروژه ها را سرعت بخشیدیم / سال آینده ۳ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری افتتاح می شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۸:۴۹
کد خبر: ۸۰۹۲۶۷
امسال بهره برداری از پروژه ها را سرعت بخشیدیم / سال آینده ۳ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری افتتاح می شود
وزیر ورزش و جوانان در پایان برنامه های خود در استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا به ارائه اهم اقدامات پیش روی این وزارتخانه در سال آینده پرداخت.
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر  مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در خصوص سفر امروز به استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز توفیق حضور در استان آذربایجان شرقی را پیدا کرده و به شهرستان های مراغه، ملکان و بناب سفر داشتیم تا پروژه هایی را مورد افتتاح قرار بدهیم. مهمترین پروژه افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان مراغه بود که به مدت 20 سال مانده بود که در سال جاری اقدامات اصلی انجام شده و امروز مورد افتتاح قرار گرفت. 
وی ادامه داد:  امروز افتتاح سالن چند منظوره در شهرستان ملکان  را داشتیم و همچنین از ورزشگاه در حال احداث بناب نیز بازدیدی داشتیم. در برنامه پایانی نیز افتتاح استخر شیرجه را داشتیم که در نوع خودش، کم نظیر است تا در اختیار، ورزشکاران، جوانان و قهرمانان تبریز قرار بگیرد.
وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: در مجموع در سال های گذشته تا سال 1395 معمولا هر سال حدود 200 یا 300 پروژه در سطح کشور به پایان می رساندیم ولی از سال 1396 ردیف اعتباری جدیدی اختصاص پیدا کرد که بخشی از مالیات بر ارزش افزوده بود. تقریبا اعتبار خوبی است که از سال گذشته روند افتتاح پروژه ها سرعت پیدا کرد.
دکتر سلطانی فر، گفت: پیش بینی ما امسال با توجه به اینکه در آستانه  40 سالگرد فجر انقلاب شکوهمند اسلامی بودیم، تکمیل حدود 500 پروژه بود که مورد بهره برداری قرار بدهیم.  با کمک خدا و همکارانمان  انشالله تا پایان سال 800 پروژه را تکمیلمی کنیم که بار بخشی از پروژه های نیمه تمام سبک می شود. 
وی ادامه داد: انشالله امیدوار هستیم با همین روند پروژه های بزرگ سطح کشور را یکی پس از دیگری مورد بهره برداری قرار بدهیم. امروز ورزشگاهی که در شهرستان مراغه افتتاح کردیم، نهمین مورد بود که امسال در سطح کشور افتتاح کردیم. انشالله در سال آینده نیز برنامه ریزی کرده ایم که 12 نوع از استادیوم های 5 هزار نفره مورد افتتاح و بهره برداری قرار بدهیم. 
وزیر ورزش و جوانان، گفت: انشالله در سال آینده ما بهره برداری از سه استادیوم 15 هزار نفره  در شهرستان های ارومیه، زنجان و شاهرود را در دستور کار قرار داریم. همچنین در سال آینده ما حدود 10 سالن سرپوشیده 4500 نفره داریم که در 10 مرکز استان ها قرار دارد. انشالله امیدوار هستیم تا این 10 سالن را تا پایان سال 1398 یا نیمه های سال 1399 به بهره برداری برسانیم که همه این ها پروژه های 15 یا 20 سال مانده بود که با عزم و ارادتی که در دولت شده و همچنین تلاش هایی که همکارانم داشته اند که یکی پس از دیگری مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی در پایان، اظهار داشت: انشالله با همین سمت و سو و با همین رویکرد کار تکمیل پروژه ها را ادامه خواهیم داد. چند استخر سرپوشیده دیگر و همچنین سه سالن دومیدانی سرپوشیده در اردبیل، یزد و خرم آباد داریم که مورد بهره برداری قرار می گیرد. دو پیست دوچرخه سواری کاملا مجهز داریم که در رشت و ساری مورد بهره برداری قرار می گیرد. همچنین پروژه هایی دیگری که به امید خدا تا پایان این دولت تلاش ما بر این است تا نیمی از پروژه های نیمه تمام  که در ابتدای دولت تحویل ما شده است تا پایان سال 1398و سه چهارم آن ها تا پایان دولت به بهره برداری برسد.
خبرنگار: امیر حسین جعفری
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز