مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه خبر داد: 

مرکز آموزش و سیمولاتور سازمان قطارشهری تبریز افتتاح می شود 

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۶:۱۷
کد خبر: ۸۱۱۳۴۲
مرکز آموزش و سیمولاتور سازمان قطارشهری تبریز افتتاح می شود 
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: همزمان با سالگرد قیام تاریخی 29 بهمن مردم تبریز و مقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مرکز آموزش و سیمولاتور سازمان قطار شهری تبریز و حومه افتتاح می شود.

به گزارش  خبرنگار خبرگراری برنا در آذربایجان شرقی،  مصطفی مولوی فرد از هزینه کرد 3 میلیون و480 هزار یورو به منظور خریددستگاه سیمولاتور خبر داد و گفت: هزینه احداث ساختمان مرکز آموزش نیز، 6 میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده است.

وی همچنین از افتتاح ساختمان شرکت بهره برداری همزمان با این مرکز خبر داد و گفت: ساختمان شرکت بهره‌برداری نیز با هزینه کرد14میلیارد وپانصد میلیون تومان، آماده بهره‌برداری است. مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: ساختمان سیمولاتور در مساحتی بالغ بر ۹۳۰ مترمربع و ساختمان بهره برداری در مساحتی بالغ بر ۲۷۰۰ متر مربع با سازه فولادی ساخته شده است. وی ضمن تقدیر از مدیران سابق سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: موفقیت های سازمان قطار شهری تبریز و حومه مرهون تلاشهای تمامی مدیران، کارکنان، مهندسان و کارگران خدوم این مجموعه است و از عوامل مربوطه و تمام پیمانکارانی که با وجود نوسانات قیمت ها و وضعیت آشفته بازار در کنار مجموعه قطار شهری هستند و با تمام توان برای اتمام پروژه ها تلاش می کنند سپاس گزاریم.

وی با اشاره به زمان دقیق افتتاح مجموعه های فوق گفت: افتتاح مرکزآموزش و سیمولاتور و ساختمان شرکت بهره‌برداری روز چهارشنبه 24 بهمن ماه ، ساعت 11 و نیم صبح در محل پایانه‌ لاله خط یک، واقع در لاله، شهرک نور، برگزار می‌ شود و حضور شهروندان عزیز باعث دلگرمی تلاشگران این مجموعه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز