معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری تبریز:

ایده های برتر پنجمین جشنواره مدیریت شهری به کمک بهبود عملکرد شهرداری می آیند

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۳:۵۰
کد خبر: ۸۱۲۰۷۶
ایده های برتر پنجمین جشنواره مدیریت شهری به کمک بهبود عملکرد شهرداری می آیند
معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت بروزرسانی کیفیت خدمات شهرداری گفت: ایده های برتر پنجمین جشنواره مدیریت شهری به کمک بهبود عملکرد شهرداری تبریز می آیند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مرتضی موحدنیا در جلسه هماهنگی داوران پنجمین جشنواره ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری با بیان این مطلب افزود: وقت آن رسیده تا پروژه های مختلف شهرداری تبریز از شیوه سنتی خارج شده و بر اساس اصول علمی اجرا شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره به شهرداری تبریز کمک می کند تا با بهره گیری از ایده ها و اختراعات برتر در حوزه مدیریت شهری سطح رضایتمندی شهروندان را بالا ببرد.

موحد نیا با اشاره به ضرورت تداوم برگزاری جشنواره های تخصصی در سطح ملی تصریح کرد: شهرداری تبریز قصد دارد ایده های برگزیده را عملیاتی و تبدیل به ارزش افزوده کند.

همچنین در این جلسه رئیس دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی  نیز با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره های تخصصی مدیریت شهری با شهرداری تبریز متذکر شد: جلب اعتماد نخبگان و صاحبان ایده های برتر در این حوزه به نفع شهر تبریز است.

مهرداد امامی تبریزی اعلام کرد: اگر پیام این جشنواره را درست به جامعه برسانیم مخترعان و صاحبان ایده های برتر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری پیشگام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: تنها ثبت ایده های برتر هدف جشنواره نیست و باید خروجی پنجمین جشنواره ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری در تبریز عملیاتی شود.

امامی تبریزی اضافه کرد: کارگروه متشکل از داوران و صاحبان ایده های برتر جشنواره در مرکز ملی نخبگان مستقر می شوند و در مورد نحوه اجرایی شدن این ایده ها تا مرحله نهایی همکاری مستقیم خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز