معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

لزوم حمایت از کالای ایرانی در شرایط تحریم

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۹:۱۴
کد خبر: ۸۱۳۹۹۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی در شرایط تحریم تأکید کرد.

علی جهانگیری در جلسه بررسی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: در عین اینکه افزایش ارز در برخی از موارد مشکل‌آفرین بوده اما برای تولیدکننده واقعی با محوریت صادرات فرصت مغتنمی است که باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: افزایش نرخ ارز باعث کاهش قاچاق در برخی از تولیدات ازجمله  تولید پرده بوده است و  امروز بهترین فرصت برای واحدهای تولیدی است تا از فرصت پیش رو به نحو شایسته استفاده کنند.

وی با تأکید بر نگاه تخصصی در بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اظهار کرد: اگر در جلسات کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که واحدی به مرحله مرگ رسیده است نباید اصرار بیجا برای ادامه فعالیت آن داشته باشیم اما اگر کوچک‌ترین امیدی برای ادامه فعالیت واحد تولیدی به چشم می‌خورد همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا این واحد باقدرت به کار خود ادامه دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی نظارت بر تسهیلات ارائه‌شده به واحدهای تولیدی را لازم دانست و گفت: واحدهای تولیدی در طی زمان مشخص باید گزارش کاملی از روند فعالیت خود را با توجه به تسهیلات جذب ‌شده ارائه کنند.

وی گفت: در شرایط فعلی اشتغال حتی یک نفر برای ما بسیار مهم است و باید همه تلاش کنیم تا ضمن حفظ اشتغال موجود نسبت به اشتغال‌زایی قدم برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز