معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

اکوسیستم نوآوری به عنوان یکی از هسته های کلیدی سند تدبیرو توسعه استان پیگیری می شود

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۸:۰۰
کد خبر: ۸۱۴۵۶۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‎شرقی تمرکز بر ایجاد اکوسیستم نوآوری را از برنامه های پیش روی استان در رسیدن به اهداف تعریف شده سند تدبیرو توسعه دانست و گفت: اکوسیستم نوآوری به عنوان یکی از هسته های کلیدی سند تدبیرو توسعه استان پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان با تاکید بر ارتباط جدی بین اکوسیستم نوآوری و دیگر هسته های سند تدبیر و توسعه استان گفت: برنامه های این اکوسیستم باید به صورت کارشناسی و با در نظر گرفتن ارتباطات بین دیگر هسته ها عملیاتی شود.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی مبنی بر احصا هسته های کلیدی اکوسیستم نوآوری در استان گفت: تا به امروز پنج هسته اصلی در این بحث از جمله ارتقا و استقرار دانشگاه های کارآفرین، ایجاد اکوسیستم خلاقیت و نوآوری ، توسعه نهاد های فناوری و نوآوری و ... مورد توجه کارگروه بوده است و مقرر شده است پروژه های کلانی نیز در زیرفصل های این هسته ها تعریف و عملیاتی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‎شرقی، با اشاره به ضرورت توجه به نیاز های روز جامعه در بحث نوآوری در تعریف پروژه های کلان زیر مجموعه هسته های اکوسیستم نوآوری گفت: این پروژه ها باید قابل لمس بوده و چهارچوب های مشخصی برای پایش و سنجش میزان موفقیت آن تعریف شده باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز