استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:

لزوم نظارت همگانی برای کنترل بازار و برخورد جدی با گران‌فروشان حرفه‌ای

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۶:۲۸
کد خبر: ۸۱۴۸۵۷
لزوم نظارت همگانی برای کنترل بازار و برخورد جدی با گران‌فروشان حرفه‌ای
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر کنترل جدی ورود و خروج دام زنده از مبادی استان، اظهار داشت: در کنار اقدامات قضایی و انتظامی با سودجویان، باید افکار عمومی را نیز نسبت به این قضیه حساس کنیم تا یک نظارت همگانی در جامعه شکل گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، با تأکید بر اینکه افزایش قیمت گوشت باید متناسب با افزایش قیمت نهاده‌های دامی باشد، افزود: باید با مصادیق گران‌فروشی به صورت جدی برخورد شود.

وی با بیان اینکه مردم باید احساس کنند که با گران‌فروشی برخورد می‌شود، گفت: لازم است با کسانی که به صورت حرفه‌ای اقدام به گران‌فروشی می‌کنند به صورت علنی برخورد شود تا مردم نتیجه این اقدامات را لمس کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اقدامات اساسی برای تأمین مایحتاج عمومی مردم در آستانه عید نوروز، گفت: ما در استان راهکارهایی برای ایجاد شوک در بازار و کاهش قیمت‌ها داریم و اگر لازم باشد از آنها استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: تولید دام در استان بیشتر از مصرف آن است، اما به دلیل روند صعودی قیمت گوشت، عرضه اتفاق نمی‌افتد که در این صورت اجازه واردات برای تنظیم بازار داده خواهد شد.

پورمحمدی همچنین با قدردانی از اقدامات مرزبانی استان در کنترل مبادی مرزی، از دستگاه‌های مسئول خواست تا در آستانه عید نوروز، نظارت بر گمرکات و مبادی ورودی استان را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز