معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز:

آغاز گسترده اجرای طرح "استقبال از بهار" از اول اسفند ماه در تبریز

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰:۲۴
کد خبر: ۸۱۴۹۶۰
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آغاز گسترده اجرای طرح " استقبال از بهار" در تبریز از اول اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  محمدرضا قربانیان تبریزی با بیان این خبر و با اشاره به نحوه اجرای این طرح در آستانه سال جدید، اظهار داشت: طرح "استقبال از بهار" امسال از اول اسفند و در سه مرحله زمانبندی شده اجرا می شود.

وی گفت: در مرحله اول که از اول تا نهم اسفند ماه اجرا می شود ارائه خدمات محله ای مد نظر است و طی آن عملیات حذف موانع فیزیکی، جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری، امحاء دیوارنوشته های غیرمجاز و سفیدکاری دیوارها، ترمیم جداول، لایروبی جوبها و کانالها، حذف پلهای زاید و ترمیم پلهای معیوب، همسطح سازی دریچه ها، ساماندهی و پاکسازی و نیز شستشوی باکسهای زباله و رسیدگی به وضعیت ظاهری باکسها، آزادسازی محدوده های فضای سبز و لکه گیری آسفالت در معابر فرعی و داخل محلات اجرا می شود.

قربانیان افزود: مرحله دوم این طرح نیز از دهم اسفند ماه شروع  و عملیات فوق به همراه عملیات کاشت انواع گل و نهال و نیز هرس درختان در معابر اصلی شهر اجرا می شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز، مرحله سوم طرح "استقبال از بهار" را نیز که شامل عملیات دو مرحله قبلی به علاوه رنگ آمیزی مبلمان شهری(از جمله رنگ آمیزی جداول، نرده ها، تابلوهای ترافیکی)، شستشوی مبلمان شهری(شستشوی جداول، نرده ها، تابلوها و علائم  ترافیکی)، نصب انواع المان و سفره هفت سین نوروزی و نیز رسیدگی به وضعیت سرویس بهداشتی های سطح شهر برشمرد که از بیستم اسفندماه شروع و تا بیست و نهم همین ماه ادامه دارد.

قربانیان تبریزی همچنین بر تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری تبریز برای آماده سازی هرچه بهتر شهر برای ایام نوروز  و استقبال شایسته از میهمانان نوروزی تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز