مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۱:۲۶
کد خبر: ۸۱۵۲۸۲
مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی-شبستر ظهر امروز در شبستر برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا  در آذربایجان شرقی، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی – شبستر با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسن دهقان، رئیس اداره ورزش و جوانان شبستر ضمن خوش‌آمد گویی به شرکت‌کنندگان در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق داد دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی را به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار کنیم.

وی افزود: برگزاری این تورنمنت و تورنمنت‌های مشابه راه را برای ایجاد دوستی بیشتر بین کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه باز می‌کند. این رقابت‌ها می‌تواند گام نخستی برای برگزاری تورنمنت‌های بهتر از نظر کمی و کیفی در سال‌های آتی باشد.

دهقان در پایان سخنانش گفت: از مسئولان شهرستان شبستر، نیروهای انتظامی، هلال‌احمر و تمام دست اندرکارانی که تلاش کردند این مسابقات به نحو احسن برگزار شود تشکر می‌کنم.

در این دو روز تمام تلاشمان بر این بود که میزبان خوبی برای این رقابت‌ها باشیم. در ادامه مراسم، صفرمحمد ساریخانی به عنوان سرپرست فنی این دوره از مسابقات ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری رقابت‌ها خاطرنشان کرد: از رئیس هیئت کبدی آذربایجان شرقی که همواره در برگزاری مسابقات مختلف کمک حال فدراسیون بوده‌اند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی-شبستر با حضور تیم‌های جمهوری آذربایجان، ترکیه، عراق (الف)، عراق (ب)، گرجستان، تیم ملی جوانان ایران و شهرداری شبستر برگزار شد که طی مسابقات انجام شده تیم ملی جوانان ایران توانست مقام اول را کسب کند.

شهرداری شبستر نیز به عنوان تیم میزبان دوم شد. مقام سوم مشترک نیز به تیم‌های عراق (الف) و عراق (ب) رسید.

سرپرست فنی دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی شبستر ادامه داد: امیدوارم برگزاری این مسابقات ادامه داشته باشد تا بتوانیم استعدادهای کبدی کشور را شناسایی کرده و مقام قهرمانی تیم‌های ملی آقایان و بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا را تکرار کنیم.

عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه ضمن قدردانی از میزبانی این مسابقات گفت: شاهد میزبانی خوب و شایسته شهرستان شبستر در مدت برگزاری این رقابت‌ها بودیم. دست کسانی که برای ورزش کشور تلاش می‌کنند را می‌بوسم چرا که هرقدر بتوانیم جوانان را به سمت ورزش جذب کنیم، می‌توانیم از تا چند برابر این تلاش‌ها از آسیب‌های اجتماعی بکاهیم.

در پایان این مراسم مدال و جام قهرمانی تیم‌های برتر این مسابقات اهدا شد. همچنین روسای فدراسیون‌های کبدی ترکیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان نیز در این مراسم دیپلم افتخار فدراسیون‌های مربوطه را به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اهدا کردند. تندیس مسابقات نیز به سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده اهدا شد.

گفتنی است این مراسم با حضور عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ایران، حبیب ستوده نژاد معاون ورزشی و جبرئیل منصور قربانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، حسن دهقان، رئیس اداره ورزش و جوانان شبستر، سعید نیکوخصلت، عضو شورای شهر تبریز و روسای فدراسیون کبدی کشورهای ترکیه، گرجستان، عراق و جمهوری آذربایجان، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز