معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

خودروسازان استان متشکل می شوند

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۸:۰۸
کد خبر: ۸۱۶۴۰۶
خودروسازان استان متشکل می شوند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: با هماهنگی صورت گرفته و تعامل خوب با فعالان صنعت خودرو سازی تلاش می‌کنیم تا خودروسازان استان به صورت منسجم و هماهنگ نسبت به توسعه این صنعت گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنایع خودروسازی استان اظهار کرد: اگر به دنبال ایجاد قطب سوم خودروسازی هستیم باید ضمن حفظ فضای رقابت نسبت به همکاری های مشترک بین خودروسازان برنامه ای منظم داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ واحد خودروسازی دارای مجوز در سطح استان گفت: خودروسازی به عنوان یک پروژه پیشران در سطح استان می‌تواند باعث رونق صنایع مرتبط در این بخش باشد چرا که دارای پیوندهای پسین و پیشین بسیاری است و ارزش افزوده قابل توجهی را می تواند ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر ضرورت حرکت منسجم خودروسازان استان خاطرنشان کرد: امروز برای حل مشکلات باید به جای تمرکز بر کلیات به صورت جزئی تر مسائل را مورد بررسی و کنکاش قرار دهیم و در این بین اگر نیاز به نگاه مجدد به ساختارها داریم باید دست به دست هم دهیم تا با تفکیک جز به جز مسئولیت ها مشکلات را با همکاری همدیگر حل کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز