معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:

ضرورت شفافیت در شبکه توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی/ افزایش تزریق کالا به بازار

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۰:۲۴
کد خبر: ۸۱۷۹۰۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت شفافیت در شبکه توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه مشترک تنظیم بازار و خدمات سفرهای نوروزی گفت: باوجود مشکلاتی که طی ماه‌های گذشته در عرصه اقتصادی بر تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان واردشده است خوشبختانه در تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی در سطح استان وجود ندارد.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای تنظیم بازار و ارائه خدمات موردنیاز به شهروندان در روزهای پایانی سال ۹۷ گفت: در خصوص تأمین کالاهای اساسی تا به امروز نسبت به مشابه سال گذشته درمجموع کالاها ۲ تا ۸ درصد افزایش تزریق کالا به بازار صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تشدید اقدامات نظارتی در ایام پایانی سال خبر داد و خاطرنشان کرد: بحث نظارت باید به‌صورت جدی‌تر دنبال شود و این موضوع به‌صورت شفاف به اطلاع عموم مردم برسد.

جهانگیری با اشاره به دغذعه مردم در خصوص حضور پررنگ‌تر سیستم نظارتی در اسفندماه افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت با محدودیت‌هایی در بحث نیرو و خدمات روبرو است و ما تلاش می‌کنیم با تمهیداتی به دنبال بهبود وضعیت موجود را در برنامه خود قرار دهیم.

وی ادامه داد : انتظار داریم اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت استانی سیستمی برای حمایت از خانوارهای آسیب‌پذیر و مکانیسم توزیع مدونی را پیشنهاد کند تا به‌صورت پایلوت مکانیسمی تعریف کنیم تا در جلسه تنظیم بازار موردبررسی قرار گیرد.

وی از برپایی چادرهای توزیع میوه نوروزی در سطح شهرها نیز خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری‌ها مقررشده است طبق روال سال‌های گذشته چادرهای نوروزی در سطح شهرها برپا شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز