هفتاد و ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد 

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۷:۰۰
کد خبر: ۸۱۹۳۰۳
هفتاد و ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد 
جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان استان به ریاست سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در ابتدای این جلسه معاون فرماندار شهرستان آذرشهر به ارائه گزارش ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در سال 97 پرداخت و مشکلات و برنامه های آتی جوانان شهرستان در سال آینده را  بهاعضاء ستاد استانی مطرح کرد.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه با اعلام خبر تخصیص سه مرحله ای تسهیلات کارآفرینی به جوانان استان گفت: با همکاری صندوق کارآفرینی و امید و اداره کل ورزش و جوانان در سه مرحله وام کارآفرینی به جوانان نمونه، سمن ها و ایده های که به دبیرخانه ارسال شده بود بالغ بر بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار اعطا شده است و هم اکنون سومین مرحله تخصیص در حال انجام است.

 بهتاج از برگزاری بیش از 561 کارگاه آموزشی پیش از ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری دستگاه دیگر در سطح استان خبر داد.

امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری نهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) خبر داد و گفت: نهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با هدف انتخاب و معرفی جوانان نمونه استان در محور های مختلف فروردین سال آینده برگزار خواهد شد،

وی همچنین سطح بندی مدرسین ازدواج برای اولین بار در سطح کشور، اجرای طرح سرباز مهارت، شبکه ملی گردشگری جوانان و تشکیل انجمن حامیان روستا را از مهم ترین رخدادهای های حوزه جوانان در سال 97 برشمرد. علیار راستگو سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تقدیر و تشکر از اعضاء ستاد ساماندهی استان، با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت: جوانان نقطه‌ای کلیدی در گام دوم انقلاب اسلامی هستند و باید تلاش کنیم کیفیت جلسات سال آینده ستاد ساماندهی را بهبود ببخشیم و در تمامی دستگاه و مجموعه ها به جوانان بیشتر بها دهیم و وقت بگذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز