استاندار آذربایجان شرقی:

طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق در استان اجرا می‌شود/ همراهی مردم ضروری است

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۳:۳۴
کد خبر: ۸۲۰۹۶۵
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق، مقابله علمی و مطالعه‌شده با مسائل اقتصادی را ارزشمند توصیف کرد و با تأکید بر اجرای این طرح در استان، گفت: جلب همراهی مردم در اجرای این طرح ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی محمدرضا پورمحمدی در نشست کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که با محوریت بررسی طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق تشکیل شده بود، افزود: گرچه اصل بر جلوگیری از ورود کالای قاچاق در مبادی ورودی است، اما مقابله در سطح عرضه نیز باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق در مرحله اول برای جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق با برند خارجی اجرا می‌شود، افزود: پوشاک برند جزو کالاهای اساسی نیست و به همین خاطر اجرای این طرح می‌تواند تجربه خوبی برای مقابله با عرضه کالاهای قاچاق در بخش‌های دیگر باشد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: ورود حجم بالای پوشاک برند منطقی نیست و جلوگیری از عرضه آنها می‌تواند موجب رونق تولید داخلی در صنعت پوشاک شود؛ هرچند که باید حقوق واردکنندگان قانونی نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر رعایت ملاحظات خاص در اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق، همراهی مردم در این زمینه را ضروری دانست.

در این نشست گزارشی از روند اجرای این طرح در تهران ارائه و الزامات و نحوه اجرای آن در استان بررسی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز