مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد:

پذیرایی از میهمانان نوروزی با تور تبریزگردی

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۵:۳۸
کد خبر: ۸۲۲۰۴۸
شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اجرای طرح تور تبریزگردی به استقبال مسافران و میهمانان نوروزی می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: بر اساس سازماندهی و برنامه ریزی های انجام یافته، ارائه خدمات تبریزگردی به مسافران و گردشگران، در عید نوروز انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده و رضایتمندی مسافران، میهمانان، گردشگران و حتی شهروندان تبریزی در اجرای طرح تور تبریزگردی در سال های گذشته، امسال نیز برای بازدید میهمانان گرامی از مراکز گردشگری و تاریخی شهر تبریز اجرا و با آمادگی کامل پذیرای مسافران و میهمانان عزیز هستیم.

جلالی اظهار کرد: ۲۲ دستگاه از مجهزترین اتوبوس های واحد گشت از ۱ تا ۱۲ فروردین در دو شیفت کاری از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ به مسافران و میهمانان نوروزی و همچنین شهروندان عزیز خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: این طرح با همکاری سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز انجام می شود و اتوبوس های گردشگری نیز در مکان هایی که متعاقبا" از طریق سازمان گردشگری اعلام می شود، مستقر و نسبت به جابجایی میهمانان گرامی برای بازدید از مراکز گردشگری و تاریخی شهر تبریز اقدام می کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یادآور شد: اتوبوسرانی تبریز جزء اولین و پیشروترین ها در خدمات رسانی و خلق ایده های نو در حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه در حوزه صنعت گردشگری است و امیدواریم بتوانیم به هدف نهایی که جلب رضایت میهمانان نوروزی و همشهریان عزیز است، دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز