شهردار منطقه۶ تبریز:

خدمات ویژه در ورودی های شهر به میهمانان نوروزی ارائه می شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۷:۰۰
کد خبر: ۸۲۳۲۱۶
خدمات ویژه در ورودی های شهر به میهمانان نوروزی ارائه می شود
شهردار منطقه ۶ تبریز از ارائه خدمات ویژه در ورودی های شهر در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سامان احمدزاده با بیان اینکه ورودی شهر از طرف میدان راه آهن، فرودگاه و پلیس راه در این منطقه واقع شده است، گفت: خدمات شهری و عمرانی در این مناطق به نحو عالی انجام خواهد شد.

او موضوع رنگ آمیزی تقاطع غیر همسطح راه آهن، اصلاح و ترمیم و رنگ آمیزی جداول در سطح منطقه را از دیگر اقدامات این منطقه دانست و افزود: عوامل منطقه در تلاش هستند تا پروژه های عمرانی نیمه تمام و ناقص در ورودی شهر را تا پایان ماه اسفند تکمیل کنند.

شهردار منطقه ۶ تبریز، سفره هفت سین را به عنوان یکی از نمادهای مهم نوروز خواند و اظهار داشت: نصب المان با کیفیت سفره هفت سین در ورودی شهر یکی از برنامه های این شهرداری برای استقبال از نوروز ۹۸ است.

 احمدزاده با بیان اینکه ایجاد غرفه های عرضه صنایع دستی در ورودی شهر پلیس راه اقدام دیگری است که این شهرداری برای ایام نوروز انجام می دهد گفت: در این غرفه ها اولویت عرضه با صنایع دستی تولید استان  بوده و امیدواریم گردشگرانی که به تبریز می آیند یا از شهر خارج می شوند بتوانند از این غرفه ها سوغات خود را تهیه کنند.

شهردار منطقه ۶ تبریز در بخش دیگری از سخنانش به تکمیل نور پردازی میدان شهید مدنی، پل مایان و پل راه آهن اشاره کرد و اظهار داشت: اتمام این پروژه ها در ایجاد جذابیت های بصری تاثیر بسزایی می تواند داشته باشد.

او با اشاره به اینکه کارواش سیار رایگان و توزیع بلیط رایگان کارواش اتوماتیک  در پارک حجاج را از اقدامات مهم این منطقه برای ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان نوروزی است گفت: پرسنل شهرداری از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین جهت راهنمایی مسافران در سطح منطقه استقرار خواهند یافت.

احمدزاده افزود: سرویس های بهداشتی و امکانات رفاهی در پارکهای سطح حوزه منطقه ۶ نیز تا آغاز سال ۱۳۹۸ به صورت کامل آماده می شود.

شهردار منطقه ۶ توزیع بسته های فرهنگی و گردشگری، تزئین و گل کاری در تقاطع های اصلی حوزه منطه ۶ را از دیگر اقدامات این شهرداری برای استقبال از نوروز ۹۸ خواند و گفت: اولین روز بهار به میهمانان نوروزی که از ورودی های شهر واقع در سطح منطقه گل اهدا خواهد شد.

 

نظر شما