با حضور معاون استاندار؛

دوازدهمین جلسه هیأت اندیشه‌ورز استان در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۶:۴۴
کد خبر: ۸۲۳۶۷۷
دوازدهمین جلسه هیأت اندیشه‌ورز استان در دانشگاه تبریز برگزار شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در دوازدهمین جلسه هیأت اندیشه‌ورز استان که در دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: مباحث مطرح شده در این هیأت، هشداری به مسئولان در خصوص وجود آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو با اشاره به اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی و کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان مورد بحث و  بررسی قرار می گیرد، افزود: ویژگی هیأت اندیشه‌ورز استان این است که به صورت تخصصی و علمی به این مسائل می‌پردازد و برای حل آنها، به شوراهای تصمیم‌گیری راهکار می‌دهد.

 

وی با تأکید بر تشکیل منظم و مستمر جلسات این هیأت، گفت: طرح آسیب‌های اجتماعی و  بررسی جوانب مختلف آنها در این جلسات به نوعی گوشزد کردن وجود این آسیب‌ها در جامعه به مسئولان مرتبط است.

 

رئیس دانشگاه تبریز هم در این جلسه با اشاره به اینکه مشکلات جامعه راهکارهای علمی دارد، گفت: استفاده از متخصصان دانشگاهی در مدیریت و حل آسیب‌های اجتماعی نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه آمارهای اجتماعی باید مورد تحلیل قرار گیرند، افزود: تشکیل کارگروه‌های ویژه ذیل هیأت اندیشه‌ورز می‌تواند به یافتن راهکارهای علمی برای آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

 

در این جلسه که با حضور استادان و نخبگان دانشگاهی و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان تشکیل شد، موضوع آسیب اجتماعی تحقیرشدگی مورد بحث، جمع‌بندی و ارائه راهکار قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز