مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی: 

ضرورت ورود جدی هیات های ورزشی در المپیاد استعدادیابی

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۲:۴۱
کد خبر: ۸۲۴۰۶۷
ضرورت ورود جدی هیات های ورزشی در المپیاد استعدادیابی
 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خواستار ورود جدی هیات های ورزشی به المپیاد استعدادیابی گفت: انتظار می‌رود هیئت‌های ورزشی در راستای حمایت از بخش استعدادیابی ورود جدی در این خصوص داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در جلسه پایان سال هیات های ورزشی استان اظهار کرد: امسال در المپیاد استعدادیابی هر چند استان آذربایجان شرقی توانست رتبه ۸ کشوری را به دست بیاورد اما این رتبه با توجه به پتانسیل های این استان قابل قبول نیست و آذربایجان‌شرقی که مدعی بحث های فرهنگی ورزشی است باید در سال آتی رتبه های برتر را به خود اختصاص دهد و تحقق این مهم همکاری تمام بخش های ورزشی استان و بخصوص هیات ورزشی را طلب می کند‌.

وی خواستار ارسال مستندات مربوط به ارزیابی سال ۹۷ توسط هیات های ورزشی شده گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیئت های ورزشی که بتوانند در ارزیابی فدراسیون ها رتبه های برتر را اخذ کنند در اولویت حمایت قرار خواهند گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی سال ۹۷ را سال استثنایی برای ورزش استان دانست و افزود: با وجود محدودیت های مالی در طی سال جاری توانستیم چندین برنامه بین المللی را اجرا کنیم و لین روند در استان ادامه خواهد داشت.

بهتاج با اشاره به درخشش ورزشکاران استان در مسابقات المپیک آسیایی و پاراآسیایی گفت: برنامه ریزی برای موفقیت در ۲۰۲۰ و رسیدن به مدال طلای بیشتر موضوعی است که مورد تاکید است و کارگروه شورای راهبردی استان نیز به منظور حمایت از ورزشکارانی که گزینش المپیک شده اند در همین راستا تشکیل می شود.

وی همچنین با اشاره به حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان استان از هیئت های ورزشی در طول سال جاری گفت: امسال تلاش کردیم تا در حد توان در خدمت هیات های ورزشی باشیم اما از آغاز سال ۹۸ هرگونه واریز کمک نقدی به هیئت ها منوط به داشتن شناسه خواهد بود. 

 

نظر شما