مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز:

مسقف سازی قبور شهدا تیرماه به پایان می رسد/ رونمایی از سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۲:۰۳
کد خبر: ۸۲۵۶۸۲
مسقف سازی قبور شهدا تیرماه به پایان می رسد/ رونمایی از سامانه زیارت مجازی گلزار شهدا
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: ساماندهی و مسقف سازی قبور شهدا تا پایان تیرماه به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، احد فلاحی در دیدار کارکنان سازمان آرامستان ها با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که به مناسبت هفته تجلیل از خادمان آرامستان های کل کشور برگزار شد با اعلام این خبر گفت: ساماندهی قبور شهدای آرامستان های محلات در برنامه کاری این سازمان قرار گرفته است.

فلاحی با بیان اینکه گلزار شهدای شنب غازان با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است افزود: موضوع یکسان سازی قبور شهدا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در وادی رحمت و آرامستان های محلات انجام می شود.

او در بخش دیگری از سخنانش به تشریح اقدامات عمرانی این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: روشنایی منطقه از شهرک اندیشه تا ساختمان اداری سازمان به صورت کامل اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان آرمستان های شهرداری تبریز با اشاره احداث سالن وداع جدید الاحداث در سازمان گفت: با انتقال سالن وداع خواهران به ساختمان جدید مشکل ترافیک ورودی وادی رحمت حل می شود.

فلاحی افزود: در طول سال ۹۷، تعداد ۳۵ حلقه سرویس بهداشتی در وادی رحمت تبریز به بهره برداری رسیده است.

او با بیان اینکه برای اولین بار تمام بلوک های سازمان رفت و روب شد گفت: بسیاری از زواید بصری موجود در وادی رحمت حذف شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز، آرامستان شمال تبریز را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: از زمین های ملی در شمال تبریز ۵۰۰ هکتار به این سازمان اختصاص یافته که می تواند تا ۱۰۰۰ هکتار افزایش یابد.

فلاحی ادامه داد: تلاش می کنیم زمین های ملی داخل محدوده سازمان نیز به سازمان آرامستان ها واگذار شود.

او به تشکیل دفتر پزشکی قانونی در سازمان اشاره کرد و افزود: با اجرای این برنامه از تلف شدن وقت شهروندان جلوگیری می شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره جمع آوری اطلاعات مشاهیر و چهره های شاخص مدفون در آرامستان های تبریز اظهار داشت: کتاب جامع مشاهیر مدفون در تبریز بزودی چاپ و رونمایی می شود.

فلاحی با بیان اینکه در سازمان طرح باقیات الصالحات را اجرا می کنیم گفت: به دلیل هزینه های بالایی که مراسم ترحیم در تبریز دارد از نماینده محترم ولی فقیه در استان درخواست داریم در خطبه های نمازجمعه به صرفه جویی و جلوگیری از اسراف در این مراسم اشاره کنند.

در پایان این مراسم از سامانه زیارت مجازی قبور مطهر شهدا رونمایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز