معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز:

لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیل های سطح شهر تبریز ادامه می‌یابد

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۱:۲۷
کد خبر: ۸۳۴۷۷۴
لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیل های سطح شهر تبریز ادامه می‌یابد
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیل های سطح شهر تبریز ادامه می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا قربانیان تبریزی در جمع معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز بر تداوم لایروبی و پاکسازی کانالها و مسیلهای سطح شهر تبریز و نیز حل اساسی مشکل چاله های معابر در سال جدید تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن بارش های فصلی و احتمال بارش شدید باران در سطح شهر و نیز جاری شدن سیل، لازم است تمام نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی با حفظ آمادگی کامل بر لایروبی و پاکسازی مستمر کانال ها و مسیل ها و نیز لایروبی نقاط آبگیر و حساس در مناطق دهگانه شهر ادامه دهند و در این زمینه هماهنگی های لازم را نیز با شهرداری های شهرهای همجوار و همکاری برای پاکسازی کامل امتداد مسیل ها در آن مناطق به عمل آورند.

وی همچنین در این جلسه رسیدگی به وضعیت نامناسب چاله ها در معابر شهر را نیز مورد تاکید قرار داد و حل سریع مشکل محل چاله ها در برِ خیابانها را خواستار شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در ادامه این جلسه، تداوم لکه گیری  اصولی معابر، رسیدگی و برخورد مناسب با عاملین ساخت و سازهای غیرمجاز به خصوص در حریم و بستر رودخانه ها و مسیلها، برخورد جدی با سد معبر خودروئی و مغازه ای، استقرار شبانه روزی نیروهای خدماتی در نقاط حساس و آبگیر را ضروری دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز