تجلیل نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از شهردار تبریز

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۴:۲۸
کد خبر: ۸۳۵۷۰۳
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رئیس همایش ملی بررسی اندیشه های علمی آیت الله جعفر سبحانی، از مساعدت و همت شهردار تبریز در برگزاری این همایش تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مراسم تجلیل از عوامل برگزارکننده همایش ملی بررسی اندیشه های علمی آیت الله جعفر سبحانی عصر امروز در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز و محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم طی لوحی از سوی رئیس همایش، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، از ایرج شهین باهر، شهردار تبریز تجلیل به عمل آمد.

متن این لوح سپاس به شرح زیر است:

بازشناسی و بازنشر اندیشه های علمی مفاخر شیعه و کاربست آن در تحولات بنیادین، یکی از مهم ترین مسئولیت نهادها و مراکز علمی، پژوهشی و فرصتی مغتنم برای دستگاه های اجرایی در نظام جمهوری اسلامی به شمار می آید و همایش ملی بررسی اندیشه های علمی حضرت آیت الله العظمی سبحانی تبریزی (مدظله العالی) در همین راستا برگزار شد.

بی شک، همت و مساعدت جنابعالی در برگزاری این همایش، نشان از پیشگامی در ترویج علمی و عملی ارزش های دینی است که ان شاالله مقبول درگاه الهی واقع گردد.

سیدمحمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رئیس همایش ملی بررسی اندیشه های علمی آیت الله جعفر سبحانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز