تقی زاده:

برگزاری ۶۰۰ برنامه ویژه هفته جوان در آذربایجان شرقی

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۴:۰۹
کد خبر: ۸۳۵۷۱۷
برگزاری ۶۰۰ برنامه ویژه هفته جوان در آذربایجان شرقی
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری 600 برنامه ویژه هفته جوان با محوریت کمک به هموطنان سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، امیر تقی زاده در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد:  یکی از برنامه‌های شاخص هفته جوان، جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با شعار امید و نشاط است که کارهای آن را از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته آغاز کردیم و پس از بررسی شاخص‌ها تلاش کردیم فرصت ثبت‌نام برای همه عزیزان به صورت مساوی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: داوری‌های تخصصی انجام‌شده و امروز با افتخار می‌گویم اگر جوانی احساس می‌کند که جایش روی این صحنه خالی است، می‌تواند به معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مراجعه کرده و پیگیر موضوع باشد.

تقی زاده افزود: امیدواریم این جوانان الگوهای خوبی برای دیگر جوانان کشورمان باشند. علاوه بر این جشنواره، برنامه‌های دیگری هم در طول هفته جوان برگزار می‌کنیم.

وی گفت: روز گذشته در 21 شهرستان و به صورت هم‌زمان کارگاه ازدواج و خانواده را برگزار کردیم. در این رابطه 563 کارگاه در طول سال برای جوانان در آستانه ازدواج برگزار شده است. این کارگاه‌ها و مشاوره‌ها در طول هفته جوان نیز ادامه خواهد داشت.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جشنواره سرباز جوان در این استان گفت: ما روز 8 اردیبهشت در خدمت نیروهای مسلح خواهیم بود و پنجمین جشنواره سرباز جوان را برگزار می‌کنیم.

 

نظر شما