معاون استاندار آذربایجان شرقی:

نشاط و جنب‌وجوش قشر جوان، جامعه را به آینده امیدوار می‌کند

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۴:۴۲
کد خبر: ۸۳۵۷۵۳
نشاط و جنب‌وجوش قشر جوان، جامعه را به آینده امیدوار می‌کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: جامعه‌ای که قشر جوان با نشاط و پر جنب‌وجوش داشته باشد، نسبت به آینده امیدوار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو در آئین اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان نمونه آذربایجان شرقی، با اشاره به ظرفیت‌های جوانان در حوزه‌های مختلف، افزود: بسیاری از پیشرفت‌های علمی کشور مدیون تلاش دانشمندان جوان است.

 

وی با اشاره به ضرورت مطالبه‌گری جوانان، اظهار داشت: امروز جوانان سؤالات زیادی دارند و ما وظیفه خودمان می‌دانیم که در مقابل پاسخگو باشیم.

 

راستگو با تاکید بر اینکه باید جوانان را باور کنیم، افزود: اعتقاد، اعتماد و باور باید همراه با یکدیگر باشند تا بتوانیم به خوبی از ظرفیت قشر جوان استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه دیدگاه ما استفاده از جوانان در سطوح مدیریتی است، گفت: در تغییرات اخیر مدیریتی در استان به این موضوع توجه شده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از ارسال 97 محموله کمک‌های مردم استان به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: تاکنون 7 محموله نیز از کشورهای همجوار برای تحویل به مردم سیل‌زده کشورمان وارد استان شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز