معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی:

اقدامات بیوتروریستی از مصادیق جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی است

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۸:۴۹
کد خبر: ۸۳۶۲۲۱
اقدامات بیوتروریستی از مصادیق جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان ایران اسلامی، در چهار دهه گذشته انواع و اقسام ترفندها را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به کار برده‌اند و اکنون بعد از شکست در همه توطئه‌ها، با سرخوردگی رو به جنگ نرم آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو در نخستین جلسه کمیته مقابله با بیوتروریسم استان، اقدامات بیوتروریستی را از مصادیق جنگ نرم عنوان کرد و گفت: باید با شناسایی تهدیدات و آسیب‌شناسی حوزه مدیریتی از جمله در حوزه‌های بیولوژیکی و کشاورزی جامعه را در مقابل تهدیدها مصون‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی در این زمینه داریم، افزود: از اعضای این کمیته انتظار می‌رود نسبت به شناسایی تهدیدها در حوزه کاری خود اقدام و راهکارهای پیشگیری و برخورد با آنها را به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه گزارشی از فرایند تشکیل کمیته ارائه کرد و گفت: با توجه به وظایف پدافند غیرعامل در حوزه زیستی و تهدیدات ناشی از آن، مسئولیت دبیرخانه کمیته طبق ابلاغیه وزارت کشور به اداره کل پدافند غیرعامل واگذار شد.

علیرضا کریمی افزود: با توجه به تهدیدات روزافزون دشمنان در حوزه تهدیدات نرم ضرورت دارد اعضای کمیته در خصوص رصد و پایش تهدیدات و اقدامات پیشگیرانه این حوزه، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

در ادامه جلسه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی استان گزارشی از تهدیدات بیوتروریستی مربوط به حوزه خود را ارائه کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز