پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران؛

سپاه پاسداران نهادی ارزشمند، انقلابی و یاریگر مردم است

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۶:۵۶
کد خبر: ۸۳۷۳۹۷
سپاه پاسداران نهادی ارزشمند، انقلابی و یاریگر مردم است
شهردار تبریز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران پیام تبریکی صادر کرد و این روز را به نیروهای پر افتخار و حماسه‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، همزمان با فرارسیدن دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایرج شهین باهر شهردار تبریز پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی ارزشمند و انقلابی است که از همان آغازین روزهای انقلاب متولد و مسئولیت‌های بزرگ و سنگینی را برای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند امام راحل (ره) عهده‌دار شد.

نیروهای سپاه پاسداران در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اقدامات خطیر و ارشمندی به یادگار گذاشته و این نهاد ارزشمند، ایستادگی در برابر قدرت‌های جهان را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره به عنوان نهادی فعال و آماده باش، در تمامی عرصه ها حضوری موثر داشته و  مشارکت مستقیم این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف سازندگی و خدمت و اخیرا در یاری رساندن به هموطنان سیل زده نمونه بارز دیگری از اقدامات ارزشمند سپاه است و نشان می دهد سپاهیان غیور همواره در کنار مردم و یاریگر آنها بوده و آماده خدمت به نظام و کشور هستند.

تلاقی مبارک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خجسته میلاد امام زمان (عج) که نوید بخش ظهور منجی عالم بشریت است را به آحاد مردم و به خصوص سپاهیان و پاسداران غیور و انقلابی ایران اسلامی تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال برای تمام نیروهای مسلح و به خصوص سپاه همیشه سرافراز موفقیت و سربلندی آرزومندم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز