بازیکن تبریزی، مدیر آکادمی باشگاه فوتبال خزر باکو شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۳:۴۸
کد خبر: ۸۳۷۹۳۱
بازیکن تبریزی، مدیر آکادمی باشگاه فوتبال خزر باکو شد
 بازیکن جوان و آینده دار تبریز که در باشگاه خزر باکو توپ می زند به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه منصوب شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، علی خادم که به عنوان دروازه بان اول این تیم بازی می کند طی حکمی از سوی مدیرعامل این باشگاه به عنوان مدیر مدرسه فوتبال این باشگاه منصوب شده تا بعد از پایان لیگ برتر باکو که دو بازی تا پایان آن باقی است نسبت به مدیریت و تربیت بازیکنان جوان و جدید برای این باشگاه اقدام کند.

علی خادم در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان برنامه های خود در زمینه جذب و تربیت بازیکنان جدید برای تیم باشگاهی باکو گفت: در صدد هستیم تا با جذب چند بازیکن از تیم های همدان، سپاهان اصفهان، مازندران و تیم های تبریز نسبت به آموزش بازیکنان جدید در سطح باشگاه های اروپایی گام برداریم.

وی همچنین وعده داد تا شعبه ای از این آکادمی را در شهر تبریز نیز تاسیس کند تا بدین ترتیب امکان ترانسفر بازیکنان آینده دار و استعدادهای جوان فراهم گردد.

خادم در مورد جذب مربیان ایرانی به این آکادمی نیز گفت: خوشبختانه امکان جذب مربیان خوش فکر و بی حاشیه ایران و به ویژه مربیان مستعد آذربایجانی به این آکادمی فراهم شده و هم اکنون در مرحله طی مراحل مقدماتی این کار و هماهنگی های لازم هستیم. ضمن آنکه موضوع تبلیغات و جذب اسپانسر نیز در دستور کار ما قرار گرفته است. تیم خزر باکو، هم اکنون در لیگ برتر باکو در رده سوم جدول قرار داشته و این تیم شانس زیادی برای حضور در رقابت های اروپایی دارد. چهار تیم اول این لیگ به صورت پلی آف بازی می کنند. در نهایت تیم اول این لیگ در جام باشگاه های اروپا شرکت می کند و تیم دوم نیز در جام یوفا بازی خواهد کرد. گفتنی است علی خادم فوتبالیست بلندقامت تبریزی متولد سال ۶۸ تبریز بوده و به مدت دو فصل است که در لیگ حرفه ای باکو و در تیم های یاسامال و خزر باکو به صورت حرفه ای سنگربانی می کند.

علی خادم که سابقه حضور در تیم های مخابرات، جوانان، و امید تراکتورسازی، نیروی زمینی تهران، عقاب تبریز را در پرونده دارد مورد توجه مدیران باشگاه های جمهوری آذربایجان قرار گرفته است. او ابتدا با عقد قراردادی به تیم یاسامال باکو پیوست و پس از حضوری موفقیت آمیز در این تیم، با تیم خزر باکو به توافق رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز