مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:

تحقق طرح دکتر نوربخش کاهش هزینه های اجتماعی را در پی دارد/ آماده حذف دفترچه های درمانی هستیم

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۷:۴۸
کد خبر: ۸۳۸۲۵۶
مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت سامانه متمرکز ارائه خدمات غیر حضوری با عنوان طرح دکتر نوربخش در سطح استان گفت: تحقق طرح دکتر نوربخش کاهش هزینه های اجتماعی را در پی دارد

 به گزارش  خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جعفر سمساری، اظهار کرد: ارائه خدمات در سه حوزه کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران از ویژگی های اصلی این سامانه است .

وی ادامه داد: در حال حاضر ٣٤ سرویس خدمت غیرحضوری از طریق سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir  در دسترس است.

وی  تعداد کل بیمه شدگان استان را بیش از ٦٦٨ هزار نفر بیمه شده و ١٧٧ هزار بازنشسته و مستمری بگیر اصلی عنوان کرد و گفت: خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی به معنای اقعی محقق می شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به جزئیات خدمات ارائه شده در این طرح گفت: ارسال لیست حق بیمه، مشاهده و اعتراض به سوابق پرداخت حق بیمه، درخواست و مشاهده بازرسی از کارگاهها، درخواست تعویض دفترچه درمانی، مشاهده احکام مستمری و فیش حقوقی، درخواست تعهدات کوتاه مدت و کمک هزینه های مقرر را از جمله خدمات این سامانه است.

وی از حذف دفترچه های سلامت این مجموعه در مراکز درمانی سازمانی خبر داد و گفت: در صورت تامین زیر ساخت های مورد نیاز ما آماده حذف دفترچه های درمانی هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز