نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی: 

دولت مکلف به اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه ششم توسعه است

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۴:۰۸
کد خبر: ۸۴۰۵۳۹
دولت مکلف به اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه ششم توسعه است
 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه، دولت را مکلف کرده ایم همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود‌.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، زهرا ساعی در نشست تخصصی هیئت مدیره و بازرسان کانون های کارگری و بازنشستگان شهرستان های تابعه آذربایجان شرقی گفت: پیگیر اجرای همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه ششم توسعه کشور هستیم و در این زمینه پافشاری می کنیم.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه، دولت را مکلف کرده ایم موضوع همسان سازی و متناسب سازی انجام دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت بدهی بزرگی به سازمان تامین اجتماعی دارد، تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی ۱۸ هزار میلیارد تومان بدهی دارد و از بانک ها قرض گرفته که دولت باید حق سازمان تامین اجتماعی را بدهد. ساعی با بیان این در بعضی از جاها کارفرمایان حق بیمه را سرموقع پرداخت نمی کنند، اظهار کرد: وظیفه مجلس شورای اسلامی قانون گذاری است که در این زمینه قانون باید درست تبیین شده و دستگاه های اجرایی قوانین را اجرا کنند.

وی اضافه کرد: به منظور اجرای قانون همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگران مجلس شورای اسلامی تذکرات لازم به صورت کتبی و شفاهی به دولت داده شده است.

وی ادامه داد: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  خواسته ایم در ۶ ماه نخست امسال جواب قانع کننده ای برای اجرای قوانین همسان سازی حقوق بازنشستگان به ما بدهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران حق بیمه را سر موقع پرداخت می کنند و یک عمر زحمت می کشند ولی امسال متناسب با قیمت کالا و نوسانات و تورم در کشور حقوق این افراد افزایش چشمگیری نداشته است.

ساعی با بیان این که اولتیماتوم های لازم را به دولت می دهیم، تاکید کرد: اگر دولت نمی تواند حق بازنشستگان و کارگران را بدهند باید ببینیم چه راهکار و تمهیداتی می توانیم در این زمینه اتخاذ کنیم.

وی با اشاره به مشکل احداث بیمارستان ۳۲۷ تحت خوابه گفت: موضوع این بیمارستان را به صورت جدی پیگیر هستم که در این زمینه شرکت خانه سازی اجرای این پروژه را عهده دار شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینی که برای احداث این بیمارستان در نظر گرفته شده بود با مشکل مواجه شده که امیدواریم با تلاش مسئولان شهری این موضوع حل شود.

وی به قول دکتر ربیعی برای احداث درمانگاه شهرک سهند اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهرک جدید سهند و نیاز این شهر به درمانگاه متاسفانه تاکنون اقدامی برای احداث این درمانگاه انجام نشده که در این زمینه نیز پیگیر احداث این درمانگاه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز