معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

الگوی رفتاری شهدا باید به نسل‌های بعدی منتقل شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۴:۲۷
کد خبر: ۸۴۰۷۷۲
الگوی رفتاری شهدا باید به نسل‌های بعدی منتقل شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهدا ارزشمندترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که الگوی رفتاری آنها باید به نسل‌های بعدی منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: دشمن با شناخت کامل از توانمندی‌های مردم و وضعیت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، از تهدید نظامی کشور ما ناتوان شده است.

 

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را از جنس رسالت حضرت زینب(س) عنوان کرد و گفت: نباید اجازه دهیم ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از بین برود.

 

 وی با ذکر خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: ظرافت‌ و کیفیت رفتاری رزمندگان و خانواده‌های شهدا باید به نسل‌های بعدی انتقال یابد.

 

رحمتی همچنین لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره و منش شهدا را با استفاده از قابلیت‌های فناوری و هنر در قالب آثار فاخر مورد تاکید قرار داد.

 

در این آئین از تلاش‌ها و خدمات سردار عزت‌الله جعفری قدردانی و سردار اصغر عباسقلی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی معرفی شد.

 

نظر شما