با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز؛

نشست توجیهی سفیران فرهنگی رمضان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۲:۰۴
کد خبر: ۸۴۲۱۴۳
نشست توجیهی سفیران فرهنگی رمضان برگزار شد
در آستانه ماه مبارک رمضان نشست توجیهی ائمه جماعات شهرداری تبریز تحت عنوان نشست هم اندیشی سفیران رمضان با حضور حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، ائمه جماعات مناطق دهگانه، سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری و مسئول اقامه نماز شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در این نشست مهمترین هدف برپایی نشست هم اندیشی روحانیون و ائمه جماعات را ایجاد آمادگی و هماهنگی بیشتر برای استفاده از فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان برشمرد و اظهار داشت: ائمه جماعت به عنوان  سفیران رمضان و مشاوران فرهنگی و دینی در ادارات و سازمانها در سالم سازی محیط کار و تقویت معرفتی و ارتقای روحیه خدمت بهتر به ارباب رجوع و صرفه جویی هزینه‌ها نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارند.

وی، افزود: روحانیون و ائمه جماعات مناطق به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار اجتماعی، در طول ماه مبارک رمضان، در بین الصلاتین مباحثی را در زمینه اخلاق فردی، اجتماعی و اداری و سبک زندگی اسلامی برای همکاران ارائه دهند.

حجت الاسلام احمد حمیدی با حساس توصیف کردن فعالیت در حوزه فرهنگی،   احیای هویت دینی در جامعه و زنده نگه داشتن و تبیین اندیشه های دینی، فرهنگی و نیز تدوین راهکارهای عملی در جهت تحقق  بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را از وظایف ائمه جماعات شهرداری تبریز  عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ماه مبارک رمضان را ماه برکت از سوی خداوند متعال عنوان کرده و ادامه داد: در این ماه قلوب مسلمین آماده دریافت معارف الهی هستند و لذا باید از این فرصت در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای سوء، استفاده و در جهت ارتقاء اخلاق حرفه‌ای و اداری همکاران، بهره برداری لازم انجام شود.

حجت‌الاسلام احمد حمیدی با اشاره به اینکه طی چهارسال گذشته، مراکز اقامه نماز جماعت در مجموعه شهرداری تبریز  از ۳۳ مرکز، به ۶۰ مرکز افزایش یافته است، افزود: این ظرفیت ارزشمند، فرصت مناسبی برای تبیین مسائل اعتقادی  توسط  ائمه جماعت و روحانیون حاضر در شهرداری تبریز است.

 

نظر شما