شهردار تبریز خبر داد:

تمهیدات شورای شهر و شهرداری تبریز برای کمک به خیریه‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۳:۵۵
کد خبر: ۸۴۸۲۶۴
تمهیدات شورای شهر و شهرداری تبریز برای کمک به خیریه‌ها
شهردار تبریز از اتخاذ تمهیداتی از سوی شورای شهر و شهرداری تبریز برای کمک به خیریه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر در حاشیه جشن گلریزان که شامگاه روز گذشته در تالار معلم تبریز برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری تبریز با تصویب شورای شهر تبریز امروز مبلغ ۱۰۰میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان هدیه کرد.

شهردار تبریز گفت: علاوه‌بر این، یک قطعه زمین که ۴۰میلیون تومان از عوارض ساخت آن هم با تصویب شورای شهر بخشیده شده از طرف شهرداری به ستاد دیه استان هدیه شده است و در آینده قطعا شهرداری و شورای شهر تلاش خواهند کرد برخی امکانات مورد نیاز دیگر را در اختیار خیریه‌ها قرار بدهند.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم آذربایجان و تبریز همواره در صحنه‌های کمک به هم‌نوعان از جمله جشن گلریزان پیشرو هستند.

شهین‌باهر خاطرنشان کرد: خروجی کمک‌های مردمی در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف این است که امروز شهر ما به عنوان شهر بدون گدا یا شهر بدون معتاد متجاهر شناخته می‌شود و این دستاوردها ناشی از رفتارهای خیرخواهانه شهروندان است.

وی درباره ماهیت جشن گلریزان هم بیان کرد: هرسال مردم تبریز به‌ویژه بازاریان، اهالی صنعت و مدیران در این جشن پرشکوه حضور یافته و تعداد زیادی از عزیزانی را که ناخواسته گرفتار شده‌اند از زندان آزاد می‌کنند و امسال نیز شاهد یک جشن عظیم و باشکوه دیگر بودیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز