با حضور نماینده ولی فقیه در استان:

قدردانی از شهردار تبریز به دلیل مشارکت در برگزاری همایش فقه گردشگری

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۱:۴۲
کد خبر: ۸۴۹۶۸۸
نماینده ولی فقیه در استان گفت: همایش بین المللی فقه گردشگری که با همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف برگزار شد فاخرترین برنامه تبریز ۲۰۱۸ بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در مراسم قدردانی از مشارکت کنندگان در برگزاری همایش بین المللی فقه گردشگری با بیان این مطلب گفت: از تمام سازمان ها و نهادهایی که در برگزاری این همایش همکاری کردند قدردانی می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه  بر اساس اظهارات مدیرکل میراث فرهنگی استان برنامه های تبریز ۲۰۱۸ تا چند سال دیگر ادامه خواهد داشت تاکید کرد: بر مبنای این اظهار نظر می توان این همایش را فاخر ترین برنامه تبریز ۲۰۱۸ دانست.

در این جلسه حجت الاسلام بخت آور مدیر جامعه المصطفی العالمیه تبریز نیز با قدردانی از مشارکت کنندگان در این مراسم گفت: از شهردار تبریز که در موضوعات مختلف  با برگزار کنندگان همایش همکاری داشتند تشکر می کنیم.

او این همایش را در سطح استان بی سابقه خواند و اظهار داشت: در سال های اخیر همایشی با این تعداد میهمان بین المللی در تبریز برگزار نشده بود.

بخت آور ادامه داد: در دو مجلد تحقیقات رسیده به دبیرخانه آماده چاپ و انتشار شده است که بزودی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

همایش بین المللی فقه گردشگری با حضور ۳۰۰ نفر از محققان کشورهای اسلامی از بیش از ۵۰ ملیت مختلف در تاریخ ۴ و ۵ اردیبهشت ماه در تبریز برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز