شهردار تبریز:

ماموریت های غیرضروری مدیران شهرداری تبریز حذف شده است/ تلاش برای فراگیر کردن کارت منزلت

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۷:۵۲:۲۶
کد خبر: ۸۵۶۰۴۹
ماموریت های غیرضروری مدیران شهرداری تبریز حذف شده است/ تلاش برای فراگیر کردن کارت منزلت
شهردار تبریز با بیان اینکه حقوق کارکنان شهرداری بر اساس بودجه تعریف شده شورا پرداخت می شود، گفت: در راستای کاهش هزینه های جاری، ماموریت های غیر ضروری و حتی نیمه ضروری مدیران شهرداری تبریز حذف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تلاش خود برای تامین حقوق کارکنان شهرداری تبریز، اظهار کرد: از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز که مباحث معیشتی و اضافه کاری کارکنان شهرداری تبریز را مطرح می کنند، تشکر می کنم. شورا برای شهرداری چارچوب بودجه ای را تعریف کرده و ما در این چارچوب حقوق کارکنان را پرداخت می کنیم.

وی ادامه داد: موضوع اضافه کاری حقوق کارکنان شهرداری تبریز دغدغه خود من نیز است و در این راستا چنانچه اعضای محترم شورا و کمیسیون بودجه، ردیف بودجه را مشخص کنند امکان پرداخت اضافه کاری کارکنان به وجود می آید.

ایرج شهین باهر در ادامه با اشاره به کاهش هزینه های جاری شهرداری تبریز، عنوان کرد: ما در شهرداری تبریز هزینه های جاری را از هر جهت کاهش داده ایم. برای مثال ماموریت های غیر ضروری و نیمه ضروری مدیران شهرداری که دستاوردی نیز برای شهر ندارد را حذف کرده ایم.

وی افزود: بنده به عنوان شهردار تبریز آرزو و تلاش دارم شرایطی فراهم شود که بیشتر از حقوق فعلی و به اندازه واقعی به کارکنان شهرداری حقوق پرداخت شود.

شهردار تبریز در ارتباط با تخصیص کارت منزلت برای اقشار و گروه های هدف، یادآور شد: ما در صدد این هستیم که کارت منزلت فراگیر شود. بر این اساس باید گروه های هدف در کمیسیون های شورای اسلامی شهر مشخص شود تا بر اساس اولویت و میزان بودجه، خدمات کارت منزلت به این گروه ها ارائه شود.

 

نظر شما