رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

عدم صدور مجوز قطع درختان باغی در استان

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۱:۳۲
کد خبر: ۸۵۷۷۲۶
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: صدور مجوز قطع درختان باغی در فصول خاصی انجام می شود و در حال حاضر هیچ مجوزی در این خصوص صادر نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جمع خبرنگاران ، دغدغه عمومی در خصوص جلوگیری از قطع بی رویه درختان را قابل تقدیر دانست و گفت: هرگونه قطع درخت در جنگل‌های ارسباران ممنوع است.

وی  با اشاره به انتقاداتی که در خصوص حمل درختان در جاده ها صورت می گیرد ادامه داد: چوب‌های حمل شده در جاده‌ها، صرفا تنه درختان باغی بوده که در گذشته قطع و دپو شده‌اند.

وی در خصوص ویلاسازی مناطق هروی، امند، صوفیان، باسمنج و ارسباران گفت: تعدادی از ویلاها با مجوز ساخته شده و تعدادی دیگر بدون مجوز احداث شده‌اند که ۱۰۴۳ مورد طرح دعوی برای این ویلاهای غیرمجاز انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی هرگونه تغییر کاربری را منوط به کسب مجوزهای لازم دانست و گفت: برخورد های لازم  در برابر تغییر کاربری های غیر قانونی انجام می شود .

فتحی از افتتاح نزدیک به 100 پروژه همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس جهاد سازندگی، خبر داد و گفت: به همین مناسبت، ۹۸ پروژه با اعتبار ۱۲۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به آمار رو به رشد تولید محصولات کشاورزی در سطح استان اظهار کرد: مجموع تولید گندم در سال ۹۶ حدود ۳۰۰ هزار تن بود که این آمار در سال ۹۷ به ۸۰۰ هزار تن رسیده و ۶۳۰ هزار تن از آن به صورت تضمینی خریداری شده است.

فتحی  با بیان اینکه این استان رتبه دوم در افزایش ضریب مکانیزاسیون کشور و جذب اعتبار را در سال 1397 کسب کرده است، گفت: 101 میلیارد تومان صرف ارتقای این ضریب در استان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز