معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بازار تاریخی تبریز عنوان کرد:

اقدامات شهرداری در مرمت و ساماندهی بازار تاریخی تبریز قابل تقدیر است

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۳:۴۲
کد خبر: ۸۵۸۳۲۶
اقدامات شهرداری در مرمت و ساماندهی بازار تاریخی تبریز قابل تقدیر است
معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به همراه شهردار منطقه ۸ و معاون شهرسازی شهرداری تبریز از مجموعه بازار تاریخی تبریز بازدید کرده و در جریان اقدامات مرمتی و ساماندهی بازار قرار گرفت.

به گزارش  خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  فرزانه صادق مالواجرد در این بازدید از اقدامات کفسازی و سنگفرش کردن بازار تبریز به همراه اقدامات مرمتی بازار بازدید کرده و در جریان امور ساماندهی بازار تبریز قرار گرفت.

او در این بازدید اقدامات شهردار منطقه ۸ تبریز در راستای شکوفایی بازار تبریز را قابل تحسین دانسته و افزود: رسیدگی و ساماندهی بازار تاریخی تبریز که به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده آجری جهان در یونسکو ثبت جهانی شده باید یکی از اولویتهای کاری ارگانهای مختلف باشد که شهرداری تبریز در این راستا اقدامات بزرگ و ارزنده ای انجام داده است.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد با ادامه و تکمیل پروژه های مرمتی در دست اجرا این بازار به نگین درخشانی در قلب تبریز تبدیل شود.

در ادامه این بازدید همچنین معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی از قسمتهای در دست مرمت سرای ایکی قاپیلی که در جریان آتش سوزی بازار دچار آسیب شده بود بازدید کرد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه