قایم مقام شهردار تبریز خبر داد:

آمادگی شهرداری تبریز برای استقبال از گردشگران تابستانی

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۰:۱۲
کد خبر: ۸۵۹۲۴۳
آمادگی شهرداری تبریز برای استقبال از گردشگران تابستانی
شهرداری تبریز برای استقبال و پذیرایی از میهمانان و گردشگران امکانات و تمهیدات ویژه در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رسول موسایی  با بیان مطلب فوق، گفت: شهرداری تبریز در راستای استقبال و پذیرایی از گردشگرانی که در فصل تابستان و اواخر بهار به تبریز می آیند، امکانات و تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در این ارتباط طی جلساتی با تمام مراکز اقامتی هماهنگی های لازم به عمل آمده است تا مشکلی از بابت پذیرایی از گردشگران نداشته باشیم. موزه هایی در سطح شهر تبریز وجود دارد که در اختیار شهرداری است که این موزه ها نیز برای بازدید میهمانان آماده شده است.

قائم مقام شهردار تبریز اظهار کرد: در کنار این موارد، خود شهر به لحاظ فضای شهری، گلکاری، رسیدگی به فضای سبز و رسیدگی به تنظیف شهر نیز آماده شده تا بتوانیم بهترین شرایط را برای حضور گردشگران در تبریز مهیا کنیم.

وی در خصوص وضعیت محوطه بنای تاریخی ارک تبریز، یادآور شد: محوطه بیرونی ارک به لحاظ شرایطی که در گذشته داشت و فعالیت عمرانی در محل انجام می شد، اکنون تمام شده و مسیر پیاده راه آن آماده استفاده شهروندان و میهمانان است.

موسایی گفت: برای بازدید از محوطه داخل ارک نیز غیر از شرایط خاص و فعالیت ساختمانی که میراث فرهنگی در راستای ایمن سازی انجام می دهد، محدودیتی وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز