معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت معرفی الگو های برتر در امر حجاب

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۹:۳۹
کد خبر: ۸۵۹۸۶۰
ضرورت معرفی الگو های برتر در امر حجاب
معاون اداره کل امور اجتماعی استانداری گفت:دشمنان نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب تلاش کرده اند اعتقادات مردم را مورد هجوم قرار دهند و در این میان ترویج بی حجابی و بدحجابی دستور کار اصلی آنها است از این رو معرفی الگو های برتر در این خصوص ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسن سامع نصایح در جلسه کارگروه تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب استان افزود:ایجاد کمپین هایی با عناوین گوناگون توسط اپوزسیون نظام با استفاده از امکانات شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی،متدینان و علاقه مندان نظام اسلامی را نگران کرده است،ولی خوشبختانه اکثریت مردم ایران به مقوله حجاب به عنوان یک اصل بدیهی شرعی و میراث دینی و ملی خود نگاه می کنند.

وی تصریح کرد:ما باید سعی کنیم با اقدامات ایجابی و نرم افزاری با موضوع بدحجابی برخورد نماییم و با معرفی الگوهای برتر در این زمینه،نسل جوان و نوجوان را از خطرات مصون نگاه داریم.

سامع نصایح گفت:خوشبختانه وضعیت کلی استان آذربایجان شرقی در زمینه عفاف و حجاب مناسب است و برخی ناهنجاری ها در سطح کلان شهر تبریز نباید باعث شود تا برنامه های موثر دستگاه های دولتی استان در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نادیده گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز